کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی (۲۰۰۸)
کتاب مدیریت یکپارچگی برند جهانی نشان میدهد که چگونه محصولات خودمان را در محیط رقابتی امروزی حفظ کنیم. این کتاب مفاهیم کلیدی و مهمی درباره یکپارچگی به عنوان یک ابزار برای مدیریت ریسک کمتر، بهبود سودآوری، ساخت محصول و حفاظت از برند به عنوان یک جنبه اساسی از مدیریت شرکتی را ارائه میدهد. مشخصات کتاب … ادامه خواندن کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی (۲۰۰۸)
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.